AKO SOLUTIONS

Vlot

Lees beoordeling

Snelle levering en duidelijke beschrijving van producten

J. van Rooij

Vlotte levering, ziet er prima uit, werkt goed.

Lees beoordeling

Plaatsen van bestelling ging matig, maar spullen zijn goed

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Wat vervelend dat het plaatsen van uw bestelling niet vlekkeloos is verlopen. Wellicht kan onze klantenservice u hierbij verdere ondersteuning bieden. Hiervoor kunt u altijd contact met ons opnemen!

Hagen

Doos beschadigd. Inhoud nog wel heel

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Wat vervelend dat u een beschadigde bestelling heeft ontvangen. Als u hier toch nog problemen mee ondervinden kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice!
Mijn excuses voor...
Beste,
Mijn excuses voor het ongemak.

Cproductions-alken

Goede service en goede producten

Hegemanbouwnieuwschoonebeek

Goede service

Bens

Lamp ging stuk, en ik kreeg zonder lastige vragen een nieuwe, top!

Marcel

Prima, snelle levering

Z-Trap - Dirk Burgmans

Duidelijke website, Goede producten tegen een goede prijs. Snelle levering!