1000-slipjes.nl

Goed.

Jan

Prima bedrijf

Karin

Binnen 1 jaar waren 2 van de 4 transformators van mijn ingebouwde spots kapot. Dit is binnen de 3 jaar garantie. De spots waren geïnstalleerd door de vorige eigenaar van mijn appartement, dus ik had... Binnen 1 jaar waren 2 van de 4 transformators van mijn ingebouwde spots kapot. Dit is binnen de 3 jaar garantie. De spots waren geïnstalleerd door de vorige eigenaar van mijn appartement, dus ik had geen bonnetje. Kreeg daarom geen garantie. Onderdelen waren niet los te koop, alleen als complete set. Meisje van de klantenservice was niet erg vriendelijk en kon me niet helpen. Moest zelf opzoeken wat ik nodig had en nieuwe bestellen. Kreeg ook geen verzendkosten vergoed of andere vorm van compensatie. Winkel in Amsterdam is gesloten, ondanks dat er online staat dat hij open is. Al met al een slechte ervaring die ik graag snel wilde vergeten. Wel goed dat jullie 1 euro aan make a wish doneren voor deze review, daarvoor toch een halve ster.

KGS

Heel tevreden over de lamp en de levering

Barendrecht-Elektra b.v.

Geen bijzonderheden, prima en zeer snel geholpen

Stephan

Goed, bestelling voldoet volledig aan de verwachting. RGB CCT panelen geven meer dan voldoende licht.

Wouter

Snelle levering, product zoals omschreven.
Duurzaamheid nog te bewijzen.

C. Visser

Beroerd!! Bestelling nog steeds niet ontvangen

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste C.Visser,
Hartelijk dank voor de feedback!
Wat vervelend om te lezen, dat de zending zo lang heeft geduurd, waarvoor onze excuses!
Door een vertraging van de leverancier is de...
Beste C.Visser,
Hartelijk dank voor de feedback!
Door een vertraging van de leverancier is de bestelling helaas niet eerder afgeleverd.

Paul Reijgersberg

Ledstrip besteld

M.T. Mertens-Enter

Een goede en snelle levering.