Blauwdruk

Led panel nog niet ontvangen
Vervoerder hopeloos dpd

Beste,
Wat vervelend dat uw bestelling nog niet is aangekomen.
Ik adviseer u hierover contact op te nemen met onze klantenservice per email.
Mijn excuses voor het ongemak.

Evert

Mooi product maar niet zo tevreden over Aftersales hulp

Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze klantenservice.
Ik verzoek u hierover een email te sturen, zo kunnen wij u een passende oplossing bieden.

Optijd geleverd

Gerjan

Nee, zegt dat ze leveren maar hebben dan na betaling geen voorraad meer

Beste,
Helaas hebben wij een achterstand opgelopen met de voorraad up to date houden op onze website, waarvoor mijn excuses.
Voor meer informatie verzoek ik u ons een email te sturen.

Verbruggen

Zeer slecht, product nooit ontvangen. Oplichters

Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat u inmiddels contact op heeft genomen met onze klantenservice die uw producten opnieuw hebben toegestuurd. Ik ga er dus van uit dat uw probleem hierbij is opgelost.
Mijn excuses voor het ongemak en veel plezier van uw bestelling.

Wooon

Vd broek

Snelle en goede service

GJWB

Prima service en advies in de toonzaal

timo

Is goed maar waneer gaa mijn paketje hier lichen ?

Kris

Tevreden zoals steeds!