Bij mijn eerste bestelling ontbraken er artikelen tot op heden geen oplossing gekregen

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Ik zie dat u ons vrijdag een email heeft gestuurd hierover.
Momenteel is het extreem druk op onze afdeling, u hoort zo spoedig mogelijk van ons.
Mijn excuses voor het ongemak.

andy

Correcte ervaring

jan van den Berg

Heel correct en snelle levering en een groot assortiment

Zeer goed

Anton Kroeze

Klantvriendelijke houding en, heel belangrijk, LED-paneelgroothandel heeft vertrouwen in mij als klant. Betreffende een defecte LED-bouwlamp, werd dit als garantie afgehandeld. Dank en complimenten... Klantvriendelijke houding en, heel belangrijk, LED-paneelgroothandel heeft vertrouwen in mij als klant. Betreffende een defecte LED-bouwlamp, werd dit als garantie afgehandeld. Dank en complimenten voor de goede afhandeling.

Perfecte service

Redelijk snel geleverd

Gsk service

Prima , zonder afspraak binnen gegaan, (op internet georiënteerd) alles binnen no-time in de auto.

Hochs allround

Prima producten, netjes afgeleverd