Goede service

Vlotte levering, juiste materialen

W.lamme

Ik vraag een ledstrip 3 metr.met sensor compleet maar krijg geen gehoor erover ra ra ????

Beste,
Waar heeft u deze vraag gesteld? Ik kan helaas geen email oid van u vinden.
Voor meer informatie kunt u mailen naar info@ledpaneelgroothandel.nl

Bestelling nog niet geleverd

Beste,
Wat vervelend dat uw bestelling niet is geleverd. Ik zie dat mijn collega contact heeft opgenomen met dpd omdat uw pakket naar het verkeerde land gestuurd zou zijn, het komt zo snel mogelijk uw kant op!
Mijn excuses voor het ongemak.

Lees beoordeling

Zeer snelle levering, en mooie armaturen.

Accuraat

Jelle

Super service, aardig en snel!

G9oede prijs, duidelijke communicatie en snelle levering

j.m.Blaak

Leveren gaat als een sneltrein, maar wanneer er een armatuur defect gaat (binnen een maand!) zorg dan voor een lange adem.
Inplaats van een vlotte afhandeling, lees omruiling, moet je eerst...
Inplaats van een vlotte afhandeling, lees omruiling, moet je eerst
een foto maken van de armatuurplaats. In mijn geval moest ik dus maar 2x45 km rijden om zo.n foto te maken.
Ik ben wel goed, maar niet op m.n. achterhoofd.
Heb zelf maar de armatuur gerepareerd,(nw. driver gemonteerd),
zodat MIJN klant geholpen is.
Maar ik ga NOOIT meer naar dit flut bedrijf toe.

Beste,
Omdat wij onze klanten zo goed mogelijk willen helpen vragen wij een foto van het defecte product. Wellicht mist er een artikel wat het probleem snel zou kunnen verhelpen, dat scheelt u weer een ritje naar het postkantoor om de defecte producten aan ons te retourneren :). Fijn dat u het snel zelf op heeft kunnen lossen!

JUrinfoD

De afbeeldingen van de lampen op de website komen niet overeen met de lampen die ik geleverd heb gekregen. Op de website zijn de lampen mat en zien er uit als spaarlampen (om die reden heb ik ze ook... De afbeeldingen van de lampen op de website komen niet overeen met de lampen die ik geleverd heb gekregen. Op de website zijn de lampen mat en zien er uit als spaarlampen (om die reden heb ik ze ook gekozen). Wat ik kreeg zijn heldere en doorzichtige lampen

Beste,
Wat vervelend dat het product niet overeenkomt, ik denk echter dat u per abuis de verkeerde producten toegestuurd heeft gekregen.
Ik verzoek u een email te sturen met een foto van het...
Beste,
Ik verzoek u een email te sturen met een foto van het ontvangen product.
Zo kunnen wij u een passende oplossing bieden.
Mijn excuses voor het ongemak.