Henk

Zeer snelle en correcte levering, prima kwaliteit.

Snel geleverd, mooi product

Wijbenga

Snelle levering en mooie led-verlichting

Lees beoordeling

Matig foto's komen niet overeen met producten

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard zouden we u graag willen helpen aan een passende oplossing.
Hierover kunt u ons een email sturen.

joop

Vriendelijk ontvangen maar moet nog een hoop ontwikkeld worden ga nog niet helemaal goed

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard leren wij graag van op en/of aanmerkingen van onze klanten.
Bedankt voor uw bericht.
Uiteraard leren wij graag van op en/of aanmerkingen van onze klanten.
U kunt ons altijd een email sturen met uw bevindingen, wellicht kunnen we u helpen aan een passende oplossing.

ARO-elektro

Yves

De smet

Eerste maal artikel gekocht een tevreden klant

J

Netjes alles opgestuurd volgens afspraak. Goed product voor een goede prijs

Remco Velthof

Super snelle levering top