C.B.

Prima service, levering

Herman

Snelle levering en een mooi product.

Particulier

Besteld en in alle goede orde aangekomen en verwerkt. Prachtig resultaat. Denk eraan om er nog meer af te nemen.

Lohr Liften BV

Snelle en goede levering,

Goede koop

Tom Van Gestel

Lees beoordeling

Ondanks enige vertraging door een fout van mij bij de iDEAL betaling, alles perfect afgewerkt. Ben heel tevreden.

Goede betrouwbare service

Edwin

Snelle levering, nette prijzen, degelijk product

Nico Hes

Te lange wachttijden bij de telefoon (20 minuten)!
Adres wordt automatisch aangemaakt op jullie website, echter was te lang voor DPD adreslabel.
Zodoende is het pakket teruggestuurd naar...
Te lange wachttijden bij de telefoon (20 minuten)!
Zodoende is het pakket teruggestuurd naar het depot van DPD, na telefonisch overleg van mijn kant, is het adres aangepast en zou vandaag worden bezorgd, echter op de website van de DPD staat niet dat het pakket is afgeleverd.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Door extreme drukte is de wachttijd op dit moment helaas iets langer dan mensen van ons gewend zijn.
Voor overige vragen verzoek ik u ons een mail te...
Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Voor overige vragen verzoek ik u ons een mail te sturen, zo kunnen we dit zo snel mogelijk voor u oplossen.