Mohamed

Zeer tevreden over de geleverde led lampen

Gert

Goede kwaliteit spot!

Gewoon goed

Sascha claessen

Makkelijk te bestellen. Helaas kan ik niet echt beoordelen over de verzending omdat er vertraging was bij de depot. Verder heel vriendelijk!

Paul B

Correcte levering en goede instructies voor montage. Door de feestdagen wel enige vertraging bij de levering

Brof

Mooie led lampen voor goede prijs

Mooij

Goede service

H.Kraan

Goed advies. Mooi op tijd. Alles werkt perfect.

deconinck

Niet zo best

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend dat u een negatieve ervaring hebt met onze webshop. Wij nodigen u uit een mail te sturen naar info@ledpaneelgroothandel.nl met uw bevindingen. Zo kunnen wij u een passende oplossing bieden.
Mijn excuses voor het ongemak.
Anneloes