Super fijn

Lees beoordeling

Helaas bleken de LED-panelen in 4000K niet voorradig te zijn terwijl dit op het moment van bestellen wel stond aangegeven. In overleg is daarom gekozen voor 6000K panelen die wel op voorraad waren.

Bedankt voor uw bericht.
Helaas is de voorraad op onze website niet up to date, gezien wij te maken hebben gehad met extreme drukte.
Wij zijn er hard mee bezig om de voorraad zo...
Bedankt voor uw bericht.
Wij zijn er hard mee bezig om de voorraad zo snel mogelijk weer up to date te krijgen op de website.
Ik hoop dat de 6000K variant u bevalt. Mocht u nog andere problemen ondervinden kunt u ons altijd een mail sturen.

Prettig, lange levering

Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend dat de levering een lange tijd heeft geduurd. Helaas hebben wij, samen met ons postorderbedrijf, een achterstand opgelopen met betrekking tot de decemberdrukte. Mijn excuses voor het ongemak. Fijn dat uw bestelling ondertussen is geleverd en naar wens is. Als u nog andere problemen ondervindt, wil ik u verzoeken een email te sturen onder vermelding van uw ordernummer.
Zo kunnen wij u zo snel mogelijk helpen.

Vermoesen piet

Zeer goed. Wel klein onderdeel vergeten

Frits Boesveld

De aflevering laat te wensen over ...met name de verpakking..deze was beschadigd...vermoedelijk door de transporteur waar door vermoedelijk ook de krassen op de aluminium lijsten van de panelen... De aflevering laat te wensen over ...met name de verpakking..deze was beschadigd...vermoedelijk door de transporteur waar door vermoedelijk ook de krassen op de aluminium lijsten van de panelen zijn ontstaan nu staat er op de verpakking ook geen enkele verwijzing dat het product kwetsbaar is en met met zorg te behandelen .

Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend dat uw bestelling defect/beschadigd is aangekomen. Om u een passende oplossing te kunnen bieden wil ik u verzoeken ons een email te sturen onder vermelding van uw ordernummer en met foto's van de beschadigde producten. Zo kunnen wij u verder helpen.

Niet goed

Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden met onze webshop.
Om u hiermee te kunnen helpen wil ik u verzoeken een email te sturen naar...
Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend dat u een negatieve ervaring heeft ondervonden met onze webshop.
Om u hiermee te kunnen helpen wil ik u verzoeken een email te sturen naar info@ledstores.nl, zodat wij u verder kunnen helpen en wellicht een passende oplossing kunnen bieden.

Mtb

Goed en snel

Langerak de Jong

Jammer dat je zelf retouren moet brengen.
Jullie sturen een defect product, dan vind ik het normaal dat jullie zorgen dat defect product wordt opgehaald.

Beste,
Helaas werken wij niet met een ophaalsysteem, wij verstrekken een gratis retourlabel waarmee u het product kosteloos aan ons kunt retourneren. Wij wachten niet met een nieuw product toesturen tot het defecte product bij ons is aangekomen, deze wordt gelijk verstuurd.
Hiermee proberen wij onze klanten zo min mogelijk te belasten.
Mijn excuses dat u dit als onplezierig heeft ervaren.

Wilco

Marcel

Duidelijke site informatie. Goede service toen bleek dat er iets niet klopte is er door een medewerker goed gereageerd en is dat zonder kosten een nieuw product (lamphouder) opgestuurd. Zo hoort... Duidelijke site informatie. Goede service toen bleek dat er iets niet klopte is er door een medewerker goed gereageerd en is dat zonder kosten een nieuw product (lamphouder) opgestuurd. Zo hoort het, maar vond het wel heel prettig.