V

👍

Lees beoordeling

Snelle en correcte levering.

J.P. de Ruijter

Goede service perfecte producten, slechte bezorging.

Lees beoordeling

Goed, vriendelijke mails met antwoord op je vragen

Snelle, correcte levering

Lees beoordeling

Bestelling geplaatst, schroefjes waren deels niet meegeleverd. Deze werden later nagestuurd. Prima, maar wel de verkeerde. Dus opnieuw volledige kader besteld met bijhorende schroeven.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend dat uw eerste order en de nalevering niet goed zijn gegaan, mijn excuses voor het ongemak.
Ik hoop dat het probleem inmiddels helemaal is...
Beste,
Bedankt voor uw bericht.
Ik hoop dat het probleem inmiddels helemaal is opgelost. Zo niet, kunt u ons altijd een email sturen zodat wij een passende oplossing kunnen bieden.
Anneloes

Willy Corten

Correct geleverd maar toch transportschade vastgesteld, we zijn in onderhandeling i.v.m. Garantie

Knm

Alles perfct verlopen

Goede service bij garantie

Jobram Vastgoed BV

Prima ondersteuning en afhandeling vanuit backoffice