Michael Seye

Not good at all!!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Good morning,
Thank you for your message.
How annoying that your experience with our company is not positive.
To be able to help you further, we would like to receive an email explaining...
Good morning,
Thank you for your message.
How annoying that your experience with our company is not positive.
To be able to help you further, we would like to receive an email explaining the problem, so we can offer a suitable solution.
My apologies for the inconvenience.
Kind regards,
Anneloes

Berneys

Goed geholpen

Halatech

Snelle levering, goede prijs / kwaliteit verhouding.

EBH

Zeer goed

Arnaud

Een go-to firma voor alle verlichting

deprez jordy

Goed,....maar

Verhage

Prima product

Lees beoordeling

Packaging was broken and an item missing, but your customer service was quick to send me a new item quickly free of charge.

J. Tollenaar

Vlotte en correcte afhandeling

brekevel

Snelle verzending en goed advies telefonisch