Product helaas niet volledig zo als beschreven. Product besteld op vrijdag ochtend. (staat voor 5 uur besteld morgen in huis). Helaas product pas dinsdag ontvangen. Verder prima.

Bedankt voor uw bericht.
Helaas hebben wij, en het postorderbedrijf, een kleine achterstand opgelopen door extreme drukte, hiervoor mijn excuses.
Gelukkig heeft u de producten...
Bedankt voor uw bericht.
Gelukkig heeft u de producten inmiddels ontvangen, ik hoop dat alles naar wens is!

Aroen

Bedankt voor uw review!

Lees beoordeling

Duidelijke informatie, snelle levering.

Eddy Michiels / particulier

Mooi aanbod - competitieve prijzen - duidelijke website - correcte behandeling order & uitlevering - tevreden van geleverde producten.

Leen van Wijngaarden

Overzichtelijke site, snelle levering

Fadiro BV

Snelle levering en een missende driver werd snel nageleverd

De Sleutel

Heel correcte service

J.Giroldi (Vishandel Jos)

De ledpen nog niet aangesloten kan dus nog niets zeggen over de kwaliteit. De levering was prima. Bij het bestellen stond onderaan: klanten bestellen hier bij ook. Hierstond een 3-aderige... De ledpen nog niet aangesloten kan dus nog niets zeggen over de kwaliteit. De levering was prima. Bij het bestellen stond onderaan: klanten bestellen hier bij ook. Hierstond een 3-aderige stekker en dat gaf verwarring. de foutieve kabels stuuk ik retour en bestel de juiste.

Bedankt voor uw bericht.
Ik zie inderdaad dat de website foutieve informatie bevat, mijn excuses voor het ongemak.
Dit wordt zo snel mogelijk aangepast. Ik zie op dit moment dat...
Bedankt voor uw bericht.
Dit wordt zo snel mogelijk aangepast. Ik zie op dit moment dat uw order al retour is gekomen en gecrediteerd. Mochten er nog meer problemen voorkomen mag u ons altijd een email sturen.

Gerbren

Mooie led spots ontvangen met helder licht