Romain

Goede kwaliteit en een snelle levering

Lees beoordeling

Uitstekende service en snelle levering

Edwin

Alles prima in orde!

Vlotte levering

Bjorn

Goed product

Teddy Sørensen

Good prices, fast delivery.

Lees beoordeling

Ok, alleen bij bestellen per ideal betaald en toch na aflevering een mail dat er op betaling gewacht wordt. Dast wordt lang wachten.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Bedankt voor uw bericht.
Bedankt voor uw bericht.
Ik zie dat uw order per abuis 2 keer in ons systeem is opgenomen, waarvan er 1 keurig is betaald en 1 is geannuleerd. Ik neem aan dat het probleem hierbij is opgelost.
Als u andere problemen ondervindt kunt u ons altijd een mail sturen zodat wij u verder kunnen helpen.
Anneloes

Eric van Z

Good quality products with fair prices. When contacting the company, the service is good as well

Lees beoordeling

Levering identiek aan twee vorige leveringen. Volledig naar verwachting, dus.