poismans stefan

Juist en snel

Lees beoordeling

Snelle levering en producten voldoen precies aan de eis en omschrijving

Ok

Lees beoordeling

Goede terugkoppeling op mijn bestelling en snelle service

Johan De Ceuster

De bestelling en bevestiging liep erg vlot. De levering echter was vertraagd door de koerierdienst. Ik had nog geen informatie van DPD gekregen op de derde dag nadat ik het factuur had ontvangen en... De bestelling en bevestiging liep erg vlot. De levering echter was vertraagd door de koerierdienst. Ik had nog geen informatie van DPD gekregen op de derde dag nadat ik het factuur had ontvangen en het pakket opgehaald was. Ik heb even gebeld en meteen het nodige tracking nummer ontvangen. Door een eigen inschattingsfout wil ik echter de ledpanelen retourneren en een grotere afmeting bestellen. Maar ik heb voorlopig nog geen antwoord op deze retourmelding gekregen. Ook geen instructies over hoe de retour best verder afghandeld wordt.

Duidelijke website.
Snelle levering.
Goede prijs.

Loyd

Goede producten voor schappelijke prijzen en aardige medewerkers

R Stegeman

Snel netjes en goede levering.

Efficient

Goede service; duidelijk verwachtigingenmanagement