Ron schouten

Alles is goed afgehandeld

Lees beoordeling

Snelle levering en na probleem met led paneel snel opgelost

Apoltunes

Professioneel en klantvriendelijk

Uitstekend

Lees beoordeling

Heb wat langer moeten wachten op mijn bestelling en werd hier niet altijd over geïnformeerd. De bestelling is ook in twee keer bezorgd zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Maar het product is... Heb wat langer moeten wachten op mijn bestelling en werd hier niet altijd over geïnformeerd. De bestelling is ook in twee keer bezorgd zonder mij hiervan op de hoogte te stellen. Maar het product is prima.

praktijk koers

Prima mensen . Duurde heel lang voordat het product geleverd werd maar werd netjes op de hoogte gehouden.

Scanimix BV

Snelle en correcte levering.

John van den Bosch

Prachtig product

Wed. C. van Nieulande en Zn BV

Een super goed bedrijf met correcte levering en service

Berit Janssen

De levering was prima op tijd! En blij met de spotjes