Cool-Spot BV

T.a.v correcte levering geen opmerkingen , t.a.v in houdelijke technisch informatie ( i.v.m grote afname ) kon ik geen bevredigde antwoorden krijgen ( ik had niet de indruk dat de klanten service... T.a.v correcte levering geen opmerkingen , t.a.v in houdelijke technisch informatie ( i.v.m grote afname ) kon ik geen bevredigde antwoorden krijgen ( ik had niet de indruk dat de klanten service meer wist als wat op de website vermeld stond !

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Vervelend om te horen dat uw ervaring niet geheel naar uw verwachting was. Wij helpen u uiteraard graag verder met technische informatie. Mocht u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij dat uiteraard graag.
Anna.

Lees beoordeling

video-engineer en led for lights

Service is echt prima ook hoe men om gaat met retouren. Wel vind ik het raar dat er led tl armaturen worden verkocht maar je kan er geen aansluitmateriaal voor kopen bij led paneelgroothandel of ij... Service is echt prima ook hoe men om gaat met retouren. Wel vind ik het raar dat er led tl armaturen worden verkocht maar je kan er geen aansluitmateriaal voor kopen bij led paneelgroothandel of ij andere levarciers. Je krijgt namelijk bij de lesarmatuur een kort aansluitkabeltje van 10cm. Dit houd in dat je bij de aanvoer meteen een lasdoos moet monteren of met sago moet gaan werken dat ziet er niet uit natuurlijk en met een sago is het niet veilig.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw bestelling. Vervelend om te horen dat uw ervaring niet geheel naar verwachting is. Wij nemen uw punt mee voor verbetering en hopen de aansluiting gemakkelijker te maken. Wij horen het graag wanneer u nog meer opmerkingen en/of vragen heeft.
Anna

Struyven andrew

Led lamp 24w - 4000k gekocht

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback en aankoop.
Anna

A.A. de Waard

Mooie producten voor een prima prijs

olaf de zanger

Overzichtelijke website, vlotte afhandeling

GeertsemaTechniek

Goede producten, snelle levering.
Prima!

Marc

Prima kwaliteit, goede prijs, snelle levering.

André

Prima levering, nette prijs.

Jeroen

Prima levering

A Tale of a Tub

Heel fijn, hele snelle levering toe ik daar in de opmerkingen om vroeg! das dat waardeer ik heel erg!