Jacky

Eenvoudig en snelle levering

Herma Andela

Goed geleverd snel en correct helemaal blij en tevreden met mijn aankoop led flame lampjes 5 Watt

Goed en snel geleverd

Lekker slapen

Prima bedrijf

den dekker

Mooi assortiment en correcte afhandeling

Luca Delle Grotti

Quite good, even if there was a shipment mismatch.

Jelle

Artikelen zelf lijken wel goed (vriend had wel kapotte lampen gekregen)
Verzending was ronduit klote; track en trace code te laat binnen (2300 is geen 'namiddag')
Klantenservice beweerd...
Artikelen zelf lijken wel goed (vriend had wel kapotte lampen gekregen)
Klantenservice beweerd dingen die niet kloppen.
Ookal dpd zaterdag bezorgt (en dit op de track code stond) werd het toch dinsdag, ownee toch maandag... Lekker bezig
Pakket kwam ingedekt en gescheurd aan. Inhoud was nog wel goed zoals eerder gezegd

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw opmerking genoteerd als verbeterpunt en zullen deze doorkoppelen naar de DPD, onze vervoerder. Wij waarderen uw feedback en hopen het vervoer met DPD zo te kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen en/of opmerkingen heeft.
Anna

Brouns Geert

Bestelling:
lamp op zich, prima product.
echter. als je de bestelling plaatst en je selecteert dimmer. verwacht...
Bestelling:
lamp op zich, prima product.
echter. als je de bestelling plaatst en je selecteert dimmer. verwacht je ook dat je alles aan krijgt om hem te dimmen. verbaast was ik dat er wel een dimbare driver bij zat, 2 voedingen maar geen enkel kastje om hem te dimmen ......... :-(
webside aanpassen dat dit selectie vakje er automatisch komt ! een stomme kabel kun je wel selecteren.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Bedankt voor uw reactie. Wij hebben uw opmerking genoteerd als verbeterpunt. Wij waarderen uw feedback en hopen de website zo te kunnen verbeteren. Onze excuses voor het ongemak. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u nog vragen en/of opmerkingen heeft.
Anna

D.J. Gootjes

Eerst werd een verkeerd product geleverd. Na reclamering werd alsnog het goede product afgeleverd.

Piet

Snel, goedkoop, goede kwaliteit