P. Snelders

Snel en correcte afhandeling van bestelling. Goede armatuur die veel licht geeft.

Nj

Correcte en snelle levering

Kingma

Goede service en snelle levering

John Jasper

Snelle levering.

Anita

Slecht

Beste Anita,
Hartelijk dank voor de feedback!
Wat vervelend om te lezen dat u geen goed ervaring bij ons hebt gehad, waarvoor onze excuses!
Onze Sales & Support afdeling heeft u...
Beste Anita,
Hartelijk dank voor de feedback!
Onze Sales & Support afdeling heeft u gecontacteerd om een oplossing aan te bieden.

Evelyn Goossens

Vlotte levering. Helaas waren er 2 van de 3 lampen beschadigd. Waarschijnlijk door een te grote verpakking zonder opvulling waardoor de lampen veel konden bewegen.

Beste Evelyn,
Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback!
Beste Evelyn,
Hartelijk dank voor de vriendelijke feedback!
Wat vervelend om te lezen, dat er 2 van 3 led lampen beschadigd zijn afgeleverd, waarvoor onze excuses! Wij vragen u vriendelijk om een foto van de beschadigingen aan onze Sales & Support afdeling te sturen zodat een spoedige oplossing aangeboden kan worden.

APH

Matig.

Beste Patrick,
Hartelijk dank voor de feedback!
Om uw feedback beter te begrijpen en een oplossing aan te bieden,
heeft onze Sales & Support afdeling u gecontacteerd.

Wilco

Duidelijke website, goede handeling, zeer correcte afhandeling en we zijn zeer tevreden over de geleverde items.

Beste W.Vrielink,
Hartelijk dank voor de geweldige feedback!

Hansma

Snelle service

X

Prima kwaliteit goede uitleg goede service