Guido Arndt

....verschiedene Bestellungen. Bei einer Lieferung war ein Panel defekt. Nach Rückfrage wurde das defekte Produkt zurückgenommen und ein Ersatz Geliefert. Alles verlief einwandfrei ..einfach 1A , 2.... ....verschiedene Bestellungen. Bei einer Lieferung war ein Panel defekt. Nach Rückfrage wurde das defekte Produkt zurückgenommen und ein Ersatz Geliefert. Alles verlief einwandfrei ..einfach 1A , 2. Bestellung verlief komplett ohne Probleme.

Lees beoordeling

Verstraler (led) was defect gegaan. Heb mail gestuurd en 2 dagen later was er al een nieuwe afgeleverd bij mij thuis. Gratis vervangen en zonder verdere kosten.
Siper service!!

koren

Hartstikke goed spul en super snel geleverd. en een mooie duidelijke website.

RUST.

Snel, voordelig en goede kwaliteit

Edwin van Kesteren

Bestellen ging gemakkelijk, snel geleverd. prima!

Goede service

Bouwbedrijf Zegers

Goede bestel methode overzichtelijk en snel op te zoeken

Vlotte levering, mooi produkt

Maurice Janssen

Led tl,s besteld 6 stuks .waarbij er 3 dummy starters kapot in de verpakking zaten. Deze zijn ook van een slechte kwaliteit. Dit vind ik toch wel jammer voor 78 euro.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Maurice,
Beste Maurice,
Bedankt voor uw review. Uiteraard betreuren wij de incorrecte levering van de DPD. Graag vragen wij u om contact op te nemen met onze klantenservice om de situatie zo spoedig mogelijk op te lossen.
Anna

W.Horsman

Top perfecte levering en snel