Nicole

Vlotte levering van de producten en degelijk verpakt.

Liebregts

Snelle levering. Mooie prijs en een goede service. Bij mijn order van 40 led armaturen zaten er 2 bij met een verkeerde kleur. Dit werd onmiddellijk opgelost en ik mocht de foutief geleverde... Snelle levering. Mooie prijs en een goede service. Bij mijn order van 40 led armaturen zaten er 2 bij met een verkeerde kleur. Dit werd onmiddellijk opgelost en ik mocht de foutief geleverde armaturen houden.

Frank Van Wonterghem

Kwalitatieve producten aan een correcte prijs. Stipte levering, kortom een aanrader

goed advies, makelijke communicatie

Lees beoordeling

Mooie producten voor een zeer scherpe prijs. Daarnaast liep de bestelling erg vlot en netjes.

Lees beoordeling

Het aanbod is groot, de levering is snel. Ik zou wat meer technische details bij de producten willen zien en soms zijn de prijzen niet competitief. Wel tevreden over de site, het product heb ik nog... Het aanbod is groot, de levering is snel. Ik zou wat meer technische details bij de producten willen zien en soms zijn de prijzen niet competitief. Wel tevreden over de site, het product heb ik nog niet uitgetest...

Lees beoordeling

Duidelijke aanwijzingen over eigenschappen van de panelen die ik wilde aanschaffen , vlotte levering,duidelijke aanwijzingen voor de montage

Lees beoordeling

Goed behandeld goede afwerking snelle afleverig

V Domela

Goede service!
Dimbare led-lampjes (1,95)en ook nog vijf jaar garantie!!
Heb het al aanbevolen!

M de Weijer

Prima artikelen voldoet aan verwachting