Makkelijk bestellen, snelle levering en bij defect wordt accuraad gehandeld

Judith

Zelf naar de groothandel geweest en zeer professioneel geholpen. LED lichten bevallen zeer goed. Vooral de Mi-Light WiFi LED Spots, super leuk om te spelen met de verschillende kleuren en de sfeer... Zelf naar de groothandel geweest en zeer professioneel geholpen. LED lichten bevallen zeer goed. Vooral de Mi-Light WiFi LED Spots, super leuk om te spelen met de verschillende kleuren en de sfeer die je daarmee kunt creëren. Met afstandbediening, super makkelijk!

Marcel briers

Stipte en snelle levering

Lees beoordeling

Goede overzichtelijke webpagina met scherpe prijzen. Daarna heeft een snelle levering plaats gevonden

Snel en goed

Super snel service

Leon

Prima informatie, bestelde artikel was niet op voorraad, maar toch snel geleverd.

Productinfo slecht
Daardoor onnodige aankopen gedaan
Klantenservice niet betrokken ongeinteresseerd

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet zoals verwacht was. Wij hopen dat u niet aarzelt contact op te nemen met onze klantenservice wanneer u enige vragen en/of opmerkingen heeft. Wij helpen u uiteraard graag verder.
Anna