Goede en snelle service/verzending. Artikelen liggen op voorraad!

Lees beoordeling

Voor onze firma is het een gebrek dat de Belgische BTW nr. niet herkend wordt door het systeem. Hierdoor moesten we BTW betalen wat eigenlijk niet van toepassing is binnen de Eurpese Unie. Voor onze firma is het een gebrek dat de Belgische BTW nr. niet herkend wordt door het systeem. Hierdoor moesten we BTW betalen wat eigenlijk niet van toepassing is binnen de Eurpese Unie.

Verder was de levering en afhandeling vlot. Het paneel werd nog niet geïnstalleerd dus hierover kan nog geen mening gegeven worden.

Lees beoordeling

Zeer tevreden over LED-paneel: geeft mooi licht, eenvoudig, maar strak design.

Luc

Zeer snelle levering !!

R.Hofkamp

Jammer dat ik wat bestelde wat op de website genoeg op voorraad zou zijn maar bleek achteraf toch niet zo te zijn . Ontving netjes een mailtje dat het product er niet was en dat het een paar dagen... Jammer dat ik wat bestelde wat op de website genoeg op voorraad zou zijn maar bleek achteraf toch niet zo te zijn . Ontving netjes een mailtje dat het product er niet was en dat het een paar dagen zou duren. Na 5 dagen alles keurig ontvangen.

W. van Maren namens Philipshuis Eindhoven

LED-spotjes gisteren besteld en vandaag zijn ze al bezorgd. Keurig, mooi op tijd en lekker snel. Compliment

Lees beoordeling

Prima product en de verzending is snel

j duerinck

Perfect op tijd geleverd prima producten
Paar verbeter punten optie 3 meter aansluiting en klemko sensors als optie erbij dan is het one stop shopping 👍

P.Deenstra

Paneel keurig verpakt ontvangen, wordt op tijd gewaarschuwd voor levertijd, was snel.

Paul Jensch

Mooie duidelijke website, fraaie showroom en erg goed en aardig geholpen.