Helemaal top

Lees beoordeling

Scherpe prijs en goede bezorging. Ook de behandeling van een klacht verliep heel soepel en het defecte item werd probleemloos vervangen.

Opgelicht!

Heb enkele led floodlights besteld waarbij ik de optie had snoer met stekker erbij te bestellen.
Ik ging ervan uit dat er geen snoer aan de floodlight zat, dus...
Opgelicht!

Ik ging ervan uit dat er geen snoer aan de floodlight zat, dus bestelde ik deze erbij.
Daarvoor moest per floodlight €2,99 bijbetaald worden.
Dat is bijna de helft van het floodlight zelf.
Bij levering bleek er al een snoer gemonteerd te zijn.
Dat bleek niet uit de omschrijving op de website.
Bij telefonische navraag kreeg ik het smoesje dat ik het snoer aan de lamp daarmee kon verlengen door de stekker te verwijderen en de twee snoeren aan elkaar te verbinden .
Maar aangezien het om buitenverlichting gaat is dat niet zonder meer mogelijk.
Ik had dus onnodig extra snoeren besteld.
De dame van de klantenservice (ze weet helemaal niks van elektra blijkt) was echter zeer beslist van mening dat het geleverde klopte (en gaf daarbij een zeer gevaarlijk advies) maar gaf aan dat ik de extra snoeren kon terugsturen.
Daar er geen artikelnr/bestelnr van de extra snoeren bekend is kon ik het invul formulier van de retourzending niet compleet maken. Daarbij moest ik zelf de retourkosten betalen.
Voor een netto teruggave van €7,00 heb ik me de gang naar het postkantoor maar bespaard.
Conclusie;
Onvriendelijke, ongeinteresseerdeklantenservice.
Twijfelachtige productomschrijving.
Slecht retour beleid.
Alle ander materialen bij andere webshop gekocht.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Beste klant,
Vervelend om te horen dat uw ervaring niet geheel volgens uw verwachting was. Wij hopen dat u niet aarzelt contact op te nemen wanneer u nog op- of aanmerkingen heeft. Onze klantenservice zoekt graag een zo passend mogelijke oplossing voor u.
Anna

Lees beoordeling

Bij de levering ontbrak er één toestel terwijl het artikel nochtans voldoende op stock. Na contact te hebben de servicedienst, die snel reageert, bleek dat de stock niet correct was. We kwamen... Bij de levering ontbrak er één toestel terwijl het artikel nochtans voldoende op stock. Na contact te hebben de servicedienst, die snel reageert, bleek dat de stock niet correct was. We kwamen echter al snel tot een oplossing en twee dagen werd er een variant geleverd.
Dank aan de snelle en goede reacties van de dienst na verkoop!

Atila

Prima snel geleverd

Restaurant De Roseboom

Toevallig aangetroffen via google maar een lekker duidelijke site, veel producten, goede prijzen en de bestelde artikelen werden volgens opgave op site geleverd. Ook niet onbelangrijk is dat ze... Toevallig aangetroffen via google maar een lekker duidelijke site, veel producten, goede prijzen en de bestelde artikelen werden volgens opgave op site geleverd. Ook niet onbelangrijk is dat ze stevig verpakt waren. Direct aanbevolen bij kennissen die op zoek waren naar goede led inbouwspots.

Lees beoordeling

Snelle levering, super service.
Prijs kwaliteit.
Zeker een aanrader!

Danny

Héél ruim aanbod. Overzichtelijke site met scherpe prijzen.

Lees beoordeling

Snelle levering, uitstekende geen gezeur garantie gewoon perfecte service 👍👍👍

Positief