Gemakkelijk bestellen e duidelijke website.

PTO

Snel geleverd, product voldeed aan de verwachtingen. Nodigt uit tot vervolg

Lees beoordeling

Snel geleverd. Helaas de verkeerde maat maar gauw opgelost. We zijn tevreden

Niels

Helaas maken ze gebruik van de aller slechtste pakketten dienst die er bestaat: DPD.
Hierdoor heb ik een enorm klein tijdsbestek om mijn pakketje af te halen bij een winkel totaal uit de buurt. Verder geeft LedPaneelGroothandel niet eens de mogelijkheid om een aflever winkel op te geven, wat uiteraard een steek is die zij zelf in het bestel proces hebben laten vallen.
Daarom zullen ze als goedkoopste uit de vergelijking zijn gekomen voor het product wat ik zocht.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw ervaring niet voldeed aan uw verwachting. Wij zullen dit terugkoppelen aan de DPD. Wij hopen dat u niet aarzelt om contact met ons op te nemen mocht u vragen en/of opmerkingen hebben.
Anna

Ruud Peltzer

Prima service . Had echter een zwart exemplaar besteld. Had geen zin om het te routerneren want de lamp voldeed goed
Ga binnenkort de ander lampen in de tuin bestellen

Lees beoordeling

Zeer snelle levering, goede garantie en prima producten.

Lees beoordeling

Breed straler besteld met een snoer, maar helaas het snoer er niet bij mogen ontvangen

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Uiteraard heel vervelend dat de bestelling niet geheel voldoet aan uw verwachting. Wij hebben contact met u opgenomen en het missende product wordt zo spoedig mogelijk geleverd.
Anna

Hoet Philiep

Goede service, verpakking en levering

FRITS

GOED EN SUPER SNEL

Gerrit Schuur

De lamp,design is goed
Levertijd is goed , alleen wel jammer dat na twee dagen de sensor loshangt,(afgebroken) door de wind