Snelle levering , scherpe prijs, goed product

Karel

Een duidelijke website waardoor ik snel vond wat ik zocht. De snelle levering is prettig en de manier van inpakken zorgvuldig, ook de dienst van dpd was prettig.

Albert Toet

Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de levering.
Snelle levering en goed op de hoogte gehouden van de levering.
Wellicht een punt van aandacht dat de prijzen op de website excl btw zijn. Het zou netjes zijn dit te vermelden bij de producten hoewel de naam groothandel dit al wel impliceert.

Prima in orde

Cor

Prima product voor een goede prijs

Lees beoordeling

Duidelijke producten. Goede ervaring met de webshop.

JeroenS

Duidelijke website en omschrijving van produkt.
Snelle levering en goed verpakt!

Richard J B

Helaas was het niet op voorraad dus moest wat langer wachten, maar ja dat kan gebeuren.
Voor de rest ben ik tevreden, alles goed verlopen.

Mmj

Zeer mooi licht ! Helder in garage en berging alssok zeer makkelijke aansluiting nu hopen dat ze lang mogen branden !

Vvvg

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Beste klant,
Dank voor uw feedback. Graag vragen wij u contact op te nemen met onze klantenservice om eventuele vragen en/of opmerkingen toe te lichten opdat wij u zo spoedig mogelijk kunnen helpen.
Anna