Snelle levering ,

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat de levering spoedig verliep!
Anna

Patrick van Veen

Goede service.
De prijs is goed.
Snelle verzending.

Jan Van Hoeve

Nadat enkele led-lampen begonnen te flikkeren, of moeilijk direct starten, heb ik dit doorgegeven aan de leverancier. Ik wou van de gelegenheid gebruik maken om nog 2 of 4 extra (zelfde formaat)... Nadat enkele led-lampen begonnen te flikkeren, of moeilijk direct starten, heb ik dit doorgegeven aan de leverancier. Ik wou van de gelegenheid gebruik maken om nog 2 of 4 extra (zelfde formaat) lampen bij te kopen, met de bedoeling om geen extra vervoerskosten te moeten betalen. Dat botweg dit niet mogelijk was omdat het over 2 verschillende acties ging, vind ik persoonlijk weinig klantvriendelijk.

Lees beoordeling

Geweldige ledlampen, heb al veel mensen doorverwezen naar uw site, dank voor de snelle actie en service

Vlotte service

Lees beoordeling

Zeer snelle service, mooi LED paneel.

Alleen: voor niet-experts als ikzelf zou het fijn zijn als er een aansluitschema of -instructie mee geleverd was.

Goede prijs kwaliteit en ook snelle levering . Super

Peter Dobbelaar

Goede service en snelle levering, prima product