Egbert v dinther

Netjes en snel geregeld,wij hadden een lamp kapot, dit gemeld met foto erbij,volgende dag al een nieuwe lamp.
Super goed geregeld

Franck Jozef

Zeer vlugge afhandeling en kwalitatief materiaal Bedankt !

Lees beoordeling

Snel geleverd en goed product

Cristi Kluivers

Ik wil mijn aankoop omruilen, omdat er ‘ribbeltjes’ in het glas zitten. Kan niet eerder dan over enkele weken omdat ik in het oosten vh land woon. De telefoniste was zeer vriendelijk en heeft een... Ik wil mijn aankoop omruilen, omdat er ‘ribbeltjes’ in het glas zitten. Kan niet eerder dan over enkele weken omdat ik in het oosten vh land woon. De telefoniste was zeer vriendelijk en heeft een aantekening hierover gemaakt.

S. Spannenburg

Top goed verlichtingen en zuinig stroom en makkelijk installen

Lees beoordeling

Nice snelle levering, aardige klantenservice. Veel begrip, het was geen probleem om voedingen en lampen apart te leveren!

Lees beoordeling

Makkelijk gevonden, eenvoudig besteld en snel geleverd

J.P. van Beest

Duidelijke website en snelle levering

Lees beoordeling

Site kan wat overzichtelijker met meer filters. Bestellen gaat makkelijk, levering supersnel. Helaas is één paneel los in een doos gedaan, zonder deze te beschermen. Hierdoor was het paneel krom.... Site kan wat overzichtelijker met meer filters. Bestellen gaat makkelijk, levering supersnel. Helaas is één paneel los in een doos gedaan, zonder deze te beschermen. Hierdoor was het paneel krom. dit is prima opgelost door CS; de dag erna had ik een ander paneel op de zaak.

Serge

Duidelijke website en vlotte levering. Spullen prima verpakt in een ruime doos met voldoende beschermingsmateriaal. Al vaker spullen besteld en een volgende keer weer!