Zeer snelle levering, alles correct verpakt, producten geleverd zoals op de site aangegeven. Goede info op de site.

VonderFysioFit

Overzichtelijke site met goede informatie. Bestellen en levering liepen vlot. LED-paneel aansluiten was supersimpel.

Lees beoordeling

Goede prijs, tijdige geleverd en goede producten.

Leon Kuijer

Goede kwaliteit en snel geleverd.

A. Mink

Vlotte levering en goed product.

Tim Meuldijk

Snelle perfecte levering, goed te volgen op telefoontje, vriendelijke bezorger. Kortom: ik ben helemaal tevreden en blij. Dat ik dit bedrijf niet zal aanbevelen ligt niet aan het bedrijf, maar aan... Snelle perfecte levering, goed te volgen op telefoontje, vriendelijke bezorger. Kortom: ik ben helemaal tevreden en blij. Dat ik dit bedrijf niet zal aanbevelen ligt niet aan het bedrijf, maar aan mij: ik ben niet van het aanbevelen.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Tim,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent en zien u graag gauw terug in onze webshop!
Anna

Lees beoordeling

Panelen zijn krom door het vervoer. Leddriver die meegeleverd zijn hebben het vermogen van respectievelijk 36 en 38 watt maximaal terwijl de ledpanelen 40 watt nominaal zijn. Drivers zijn te klein... Panelen zijn krom door het vervoer. Leddriver die meegeleverd zijn hebben het vermogen van respectievelijk 36 en 38 watt maximaal terwijl de ledpanelen 40 watt nominaal zijn. Drivers zijn te klein betreft vermogen.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. Na ons mailcontact en de situatie opgehelderd te hebben ben ik blij dat er een oplossing is gevonden. Uiteraard helpen wij u verder mocht u nog vragen of opmerkingen hebben.
Anna

Lees beoordeling

Precies alles geleverd volgens afspraak, goed verpakt.

Jaap

Goed bezig

Jan Merte

Snel geleverd, precies wat we zochten voor nette scherpe prijs. En... goed vindbaar!