Patrick Hens

Zeer goede prijzen,zeer snelle leveringen!
Een aanrader voor iedereen die ledpanelen zoekt.

Bienvenida

Bestelling geplaatsten commentaarvak een vraag gesteld, hier is nooit op gereageerd. Na onvolledige levering die ook nog wat langer duurde dan verwacht, een niet adequaat telefoongesprek gehad. De... Bestelling geplaatsten commentaarvak een vraag gesteld, hier is nooit op gereageerd. Na onvolledige levering die ook nog wat langer duurde dan verwacht, een niet adequaat telefoongesprek gehad. De persoon aan de telefoon sloot niet aan mijn wensen en behoeftes. De nalevering heeft wel goed en snel plaatsgevonden.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat uw ervaring niet geheel naar verwachting was. Wij hebben uw mail wel ontvangen en gereageerd maar hierop helaas geen reactie gehad. Uiteraard horen wij het graag als u nog vragen en/of opmerkingen heeft en waarmee wij u kunnen helpen.
Anna

Lees beoordeling

Snelle en correcte levering !

Snelle levering!

Snelle service

Lees beoordeling

Te laat geleverd en ondanks dat het een voorraad product is in 2 x geleverd, dat viel erg tegen zeker omdat bij de 2e zending pas de aansluitkabels zaten.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw levering niet geheel volgens verwachting is gegaan. Wij zullen uw klacht doorspelen naar de DPD en mocht u nog verdere vragen/opmerkingen hebben, aarzelt u dan niet contact met ons op te nemen.
Anna

Richard

Nette, snelle levering. Product ziet er goed uit.

Lees beoordeling

Veel keuze, snelle verzending en alles netjes verpakt.

Piedro

Goede service, mooie producten

Lees beoordeling

Correct en redelijk snel geleverd