F.H.Blommers

Klantvriendelijk en de service is erg goed

Snel, vlot en correct

Marga

Over het inbouwen in gipsplaten heerst onduidelijkheid.
Heeft een keer voor niks heen en weer rijden gekost en was uiteindelijk niet mogelijk.
Product was ook bij levering anders dan...
Over het inbouwen in gipsplaten heerst onduidelijkheid.
Product was ook bij levering anders dan voorheen getoond werd en daardoor was inbouw niet mogelijk

Snelle correcte levering.

Marc

Prima product, snelle bezorging.. voldoet geheel aan de wens..

Frank Schel

Met recht een dozenschuiver te noemen. Spullen worden rechtstreeks vanaf fabrikant verstuurd en er wordt geen kwaliteitscontrole op de levering gedaan. Levering was niet in orde en ben nu al 1,5... Met recht een dozenschuiver te noemen. Spullen worden rechtstreeks vanaf fabrikant verstuurd en er wordt geen kwaliteitscontrole op de levering gedaan. Levering was niet in orde en ben nu al 1,5 week over de e-mail met 3 verschillende medewerkers aan het corresponderen waarbij ik de indruk krijg dat ze er niet heel veel van snappen en er wordt geen oplossing geboden.

Beste klant,
Dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen, wij hebben meerdere oplossingen aangeboden. Wij staan uiteraard klaar om u te helpen en horen graag van u welke oplossing u kiest.

Lees beoordeling

Very good products. Excellent service and prices. quick shipping. very pleased.

Systematex

Supersnelle levering en kwaliteit, ik heb in het verleden hier ook een bestelling gedaan en ben zeer tevreden met de prijs en de kwaliteit.

G. Krijgsman

Slechte ervaring met leveren. Hetr ledpaneelgroothandel kan er niets aan. Continue een sorteerfout DPD. Ik wacht nu al een tijd en moet steeds zelf contact opnemen met jullie. Hier een schema, wel... Slechte ervaring met leveren. Hetr ledpaneelgroothandel kan er niets aan. Continue een sorteerfout DPD. Ik wacht nu al een tijd en moet steeds zelf contact opnemen met jullie. Hier een schema, wel al betaald maar leveren ho maar. 02.09.2019 09:44 Oirschot (NL)
Sorteerfout op het depot.
30.08.2019 19:13 Oirschot (NL)
Afgesproken dag.
30.08.2019 09:59 Oirschot (NL)
Sorteerfout op het depot.
29.08.2019 16:34 Oirschot (NL)
Afleverpoging was niet succesvol.
Verandering adres.
29.08.2019 09:58 Oirschot (NL)
Sorteerfout op het depot.
29.08.2019 09:08 Oirschot (NL)
Onderweg voor uitlevering.
28.08.2019 12:21 Oirschot (NL)
Sorteerfout op het depot.
28.08.2019 05:37 Oirschot (NL)
Op het depot.
27.08.2019 20:27 AMSTERDAM (NL)
Onderweg.
27.08.2019 18:50 DPD Data centrum
Order informatie is doorgegeven aan DPD

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u het pakket diezelfde dag nog in goede orde ontvangen heeft. Mocht u nog verdere vragen en/of opmerkingen hebben dan horen wij dat uiteraard graag.

Lees beoordeling

Ik bestelde 2 soorten spots die in voorraad waren volgens de website. De ene soort blijkt na bestelling pas na 3 a 4 weken terug voorradig te zullen zijn en voor de andere spots werd het verkeerd... Ik bestelde 2 soorten spots die in voorraad waren volgens de website. De ene soort blijkt na bestelling pas na 3 a 4 weken terug voorradig te zullen zijn en voor de andere spots werd het verkeerd artikel geleverd. En vóór die levering moest ik eerst mailen want er was een probleem met het bestelsysteem waardoor de levering niet uitgevoerd werd.... Daarna wel vlot omgeruild en goed contact met de firma. Er scheelt echter iets aan hun informaticasysteem. blijkbaar.

Beste klant.
Beste klant.
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat de ervaring niet geheel voldeed aan uw verwachting. Wij zijn blij om te horen dat de klantenservice u goed heeft geholpen. Bij verdere vragen of opmerkingen helpen wij u graag verder.