T

Snelle levering alles naar behoren keurig

Lees beoordeling

Snelle levering en goede produkten

Aart Vis

Materialen zijn goed echter de bezorging klote

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Aart,
Beste Aart,
Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat de materialen geheel naar wens zijn. Uiteraard vervelend om te horen dat de bezorging via DPD niet aan uw verwachting voldeed. Wij zullen uw klacht doorsturen naar de DPD.
Anna

Uitendaal

Afmeting led lamp viel erg tegen te klein, te weinig lichtopbrengst voor onze ruimte. misschien zijn er ook groteren ?

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste klant,
Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Uiteraard hebben wij een breed assortiment en ook meerdere breedstralers. Wij helpen u graag verder!
Anna

Kurt De Meyer

Na een vraag over een product meteen antwoord gekregen. Ze hebben mij goed geinformeerd. Snelle levering, prima service!

Alwin

Prettige ervaring. Er was 1 defect paneel geleverd, hierover contact gehad met Fien van de klantenservice. Zij was erg begripvol en kwam met een prima oplossing. De volgende dag had ik een... Prettige ervaring. Er was 1 defect paneel geleverd, hierover contact gehad met Fien van de klantenservice. Zij was erg begripvol en kwam met een prima oplossing. De volgende dag had ik een vervangend scherm in huis.
hierdoor kan de montage van alle schermen doorgaan in ons bedrijf.

Walter und Brigitte

Wir haben für unser Häuschen welches renoviert werden muss alle Lampen hier bestellt und es wurde schnell und komplett geliefert. Inzwischen sind die meisten Räume fertig und die Lampen sind mega!!!... Wir haben für unser Häuschen welches renoviert werden muss alle Lampen hier bestellt und es wurde schnell und komplett geliefert. Inzwischen sind die meisten Räume fertig und die Lampen sind mega!!! Da wir sehr niedrige Zimmer haben war hier das Angebot einfach genial. Wir sind total zufrieden 😀, haben auch schon viele Komplimente dafür bekommen und der Preis ist unschlagbar. Vielen Dank 🙏

Vanhentenrijk Léon

Snelle levering mooi product en prijs zeer goed

thijs

Ive teulinghx

Supersnelle levering en kwaliteit leds, heb ik het verleden al reeds hier een bestelling gedaan en ben tevreden met de prijs en de kwaliteit.