Tevreden over de prijs en de levering. Het valt mij wel op dat de lichtsterkte van de nieuwe 5W inbouwspots (LSledlighting) toch aanzienlijk afgenomen is tegenover de inbouwspots (Led High Power... Tevreden over de prijs en de levering. Het valt mij wel op dat de lichtsterkte van de nieuwe 5W inbouwspots (LSledlighting) toch aanzienlijk afgenomen is tegenover de inbouwspots (Led High Power lamp) die ik op dezelfde website anderhalf jaar geleden heb besteld.

Lees beoordeling

Bestelling, behandeling en levering zeer vlot verlopen

Lees beoordeling

Ledpaneel vorige week besteld en betaald. Nog steeds niets ontvangen

Beste klant,
Vervelend om te horen dat uw ervaring niet voldeed aan uw verwachting. Gelukkig is alles geheel goed ontvangen. Wij hopen dat u contact met ons op neemt wanneer u verdere vragen of opmerkingen heeft.

Michel

Producten besteld en betaald op vrijdag, de maandag erna was de status van betaling nog "wachten op betaling".
Ik wilde graag de bestelling wijzigen ( dimbaar ipv niet dimbaar).Toen 2x gebeld en weer opgehangen na enige tijd, ik vond het lang duren. Toen een mail gestuurd met de vraag om bij te betalen en bestelling te wijzigen. Toen toch maar weer gebeld en gewacht tot er werd opgenomen, dat duurde 3 kwartier! Toen de telefoniste opnam leek het alsof ik ze wakker had gebeld of onder invloed was van iets waar je niet sneller van wordt. Een en ander uitgelegd en omdat de betaling toch nog niet rond was verwachtte ik dat ik wel kon bijbetalen en wijzigen. Dit kon niet volgens haar, en ze zou mijn gestuurde mail nog checken. Even gewacht en daarna vroeg ik nogmaals om te wijzigen omdat de betaling toch nog niet rond was. Ze zei ze dat de bestelling al was verzonden dus het kon het sowieso niet. Na dit telefoontje van in totaal bijna een uur niet veel wijzer. Een paar uur later kreeg ik een mail dat het pakket verzonden werd. Al met al geen prettige ervaring, maar er zal best het een en ander goed gaan, weet nog niet of ik nogmaals bestel, en weet ook nog niet hoe de producten zijn.
Dus wel of niet aanbevelen, zou ik willen zeggen "weet niet", maar die keuze heb ik niet..dan wordt het toch nee niet aanbevelen.

Beste Michel,
Beste Michel,
Bedankt voor uw reactie. Vervelend om te horen dat u uw ervaring niet voldeed aan uw verwachting. Gelukkig was alles die maandagochtend gelijk al verstuurd, als eerstvolgend moment en waren er geen problemen. Wij hopen dat u contact met ons opneemt mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben.

Lees beoordeling

Goede prijs, snelle service.

NICE service

Martin v D

Voor een particulier is adverteren EX Btw zeer verwarrend want alle advertenties gaan uit van een bepaalde prijs en dit geeft een zeer vertekend beeld, ook graag het bestelde leveren op de doos... Voor een particulier is adverteren EX Btw zeer verwarrend want alle advertenties gaan uit van een bepaalde prijs en dit geeft een zeer vertekend beeld, ook graag het bestelde leveren op de doos staat het juist maar de inhoud komt niet overheen
vandaar dat het retour komt

Beste Martin,
Beste Martin,
Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te horen dat het niet geheel naar verwachting was. Vanwege onze groothandelaren website en expertise daarin hebben wij hiervoor gekozen. Wij hopen dat u contact met ons opneemt voor enige vragen of opmerkingen.

Lees beoordeling

Goed. Eerste levering was verkeerd, maar de volgende dag werd het correcte pakje geleverd na een email aan de after sales dienst.

BELLEKENS GERT

De eerste keer dat ik een bestelling heb willen doen liep er vanalles verkeerd. Deze liep de bestelling OK behalve dat de bestellingen voor de High Bay lampen van 200 watt en 6000 K niet waren zoals... De eerste keer dat ik een bestelling heb willen doen liep er vanalles verkeerd. Deze liep de bestelling OK behalve dat de bestellingen voor de High Bay lampen van 200 watt en 6000 K niet waren zoals besteld. Bij de eerste bestelling zat een 240 Watt lamp ipv een 200 Watt en bij de grote bestelling zat er een lamp bij van 4000 K ipv 6000.

Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Spijtig om te horen dat onze service niet geheel naar verwachting was. Wij proberen u altijd zo goed mogelijk te helpen en te woord te staan. Wij hopen ook dat als u nog enige vragen of opmerkingen heeft, u contact met ons opneemt.

Prima product, snelle levering