Ben Koppenens

Top service!!

Lees beoordeling

Goede spul en snelle verzending.

Jochem van de Ven

Zeer goede service.

Peter D van Walbeek

Er was een probleem met lampen waren niet meer te leveren,ik kreeg duurdere lampen voor dezelfde prijs en het was een erg vriendelijke dame die me er over opbelde,grandioos opgelost en vooral de... Er was een probleem met lampen waren niet meer te leveren,ik kreeg duurdere lampen voor dezelfde prijs en het was een erg vriendelijke dame die me er over opbelde,grandioos opgelost en vooral de manier waarop.Het gaat niet om het financiele voordeel maar de manier waarop.

Snelle levering !

Het is jullie gegund :D

Vriendelijk geholpen, ik kreeg gelijk een medewerker aan de lijn die mij graag hielp.

Lees beoordeling

Alles geleverd zoals afgesproken. dus prima

Lees beoordeling

Snelle levering. Klein foutje gemaakt, maar werd direct hersteld!

J Strik

We hadden een lamp gekocht die stuk is gegaan binnen de garantie tijd. Er is onmiddellijk een nieuwe opgestuurd.

Lees beoordeling

Prima verlichting en snel geleverd