Hendrik

Goede prijs kwaliteit verhouding en stipte levering

Vlotte levering

Marijke

Ik was op zoek naar een onderdeel, en heb er geen verstand van. Ben prima en vooral ook geduldig geholpen.

T v.d.kant

Werkt perfect.

Henny SR Remie

Bellen, bestellen, volgende dag in huis, en goedkoop, wat wil je nog meer.

Louis

Ik bestel een lamp voor buiten. Deze wordt snel geleverd maar is kapot. Probleem wordt snel opgelost en er wordt een nieuwe geleverd. Nieuwe lamp voldoet niet aan de IP waarde en de snoer is te... Ik bestel een lamp voor buiten. Deze wordt snel geleverd maar is kapot. Probleem wordt snel opgelost en er wordt een nieuwe geleverd. Nieuwe lamp voldoet niet aan de IP waarde en de snoer is te kort. Dit heb ik gemeld maar dan komen er wat ik smoesjes noem, "fabrieksfout maar hij voldoet wel aan de kwalificaties" en ik stuur u een andere snoer maar "die moet u dan wel zelf waterdicht maken".

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Louis,
Bedankt voor uw mening. Vervelend om te horen dat uw ervaring niet voldeed aan uw verwachting.
Anna

pieter

Beslist niet tevreden, ledlampen + armatuur besteld , na 6 dagen krijg ik na mijn mail te horen dat de armatuur niet voorradig is , de ledlampen kunnen niet apart verzonden worden.... we zijn net... Beslist niet tevreden, ledlampen + armatuur besteld , na 6 dagen krijg ik na mijn mail te horen dat de armatuur niet voorradig is , de ledlampen kunnen niet apart verzonden worden.... we zijn net verhuisd en zitten te wachten op de 16 ledlampen. heb ze maar ergens anders besteld . erg jammer . Het ergste van deze klacht en melding vind ik nog dat ik nu vast weer niks terug hoor . erg jammer om zo onpersoonlijk met elkaar om te gaan

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Pieter,
Beste Pieter,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met u op om u verder te helpen. Uiteraard willen wij u graag van dienst zijn en met een oplossing komen.
Anna

Correcte en aducate info