Gyp-Style bvba

Duidelijke website. snelle service.

Peerdeman

8 LED lampen defect , deze netjes onder garantie ontvangen , TOP !

Snelle levering.
Eerste levering waren helaas niet de goede panelen, foutje is menselijk.
Maar daarna gelijk een retour-bon en nieuwe geleverd

Piet Smitshoek

Goede en vlotte service als je telefonische vragen hebt; ditzelfde geldt ook voor vragen per mail.

Lees beoordeling

Het LED paneel was snel besteld en ook snel geleverd. Het was even puzzelen om het frame in elkaar te krijgen, maar de licht opbrengst van dit paneel 120x30 4000K 36W is spectaculair ben blij dat ik... Het LED paneel was snel besteld en ook snel geleverd. Het was even puzzelen om het frame in elkaar te krijgen, maar de licht opbrengst van dit paneel 120x30 4000K 36W is spectaculair ben blij dat ik nu eindelijk de stap genomen heb en ik denk dat ik in de toekomst nog meer van zulke LED panelen ga bestellen.

Prima!

Rishøj Billard klub

Kunde i en forening

Stassen j.

Een onnauwkeurige levering werd onmiddellijk gecorrigeerd na melding. Fijn...

Lees beoordeling

Correcte afhandeling zowel administratief als bij levering.

Koen van den Brand

Goede website, snelle levering en het product (LED Breedstralers 50W) is kwalitatief in orde en goed verpakt.