dgb

Dbgdgb

Beste klant,
Bedankt voor uw 5 sterren. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent.
Anna.

Lees beoordeling

Snel verzonden, product volgens specificaties.

Beste klant,
Bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent.
Anna.

FrankS

Goede prijs en aanbod. Ik heb vier led breedte stralers gekocht. Verbeterpunten: onduidelijk waarom ik snoer en Wagoklemmen wel/niet nodig heb - twee sensors van breedte-stralers afgebroken -... Goede prijs en aanbod. Ik heb vier led breedte stralers gekocht. Verbeterpunten: onduidelijk waarom ik snoer en Wagoklemmen wel/niet nodig heb - twee sensors van breedte-stralers afgebroken - langere levertijd (3/4 dagen ipv 1-2 bij andere webwinkels)

Beste klant,
Bedank voor uw review. Vanwege de vakantiedrukte en hittegolf heeft DPD te maken met een vertraging. Wij horen het uiteraard graag wanneer u nog vragen of opmerkingen heeft. Onze excuses voor het ongemak.

Monica

Zeer snelle levering

Beste klant,
Bedankt voor uw goede woorden. Wij hopen u gauw weer van dienst te mogen zijn.

Wante Pauli

Goed bedrijf snelle levering en klachten snel en correct opgelost.

Lees beoordeling

Vlot, vlug en goede kwaliteit

Theijssen

Producten in goede conditie en conform tijdsplan geleverd.
Aan te bevelen met deze firma zaken te den.

E.D. Schutte

Product snel geleverd en voldoet volledig aan de verwachtingen. Duidelijke montage instructie online.

Bennie

Duidelijke webshop
Snel geleverd
Prijs/kwaliteit is goed

Wil

De levering was snel en het product was solide en voldeed aan mijn verwachting. De LED downlight was dimbaar. De prijs was laag in verhouding. Voor dezelfde prijs krijg je bij andere een niet... De levering was snel en het product was solide en voldeed aan mijn verwachting. De LED downlight was dimbaar. De prijs was laag in verhouding. Voor dezelfde prijs krijg je bij andere een niet dimbare LED.

Beste klant,
Erg bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij waarderen uw eindoordeel.