Goede producten, snelle levering! Top!

Top

RR Reinders

Top levering.

Lees beoordeling

Zeer slecht, het heeft 4 dagen geduurd voordat wij onze bestelling ontvingen, vervolgens hebben wij deze moeten wijgeren omdat de verpakking beschadigd en niet compleet was. Wij wachten nu op een... Zeer slecht, het heeft 4 dagen geduurd voordat wij onze bestelling ontvingen, vervolgens hebben wij deze moeten wijgeren omdat de verpakking beschadigd en niet compleet was. Wij wachten nu op een terugbetaling

Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Wij betreuren de situatie. Helaas is er een vertraging bij de DPD geweest. Wij zijn op de hoogte van uw situatie en zijn dit zo spoedig mogelijk aan het verwerken. Mocht u nog vragen hebben dan staat onze klantenservice voor u klaar.

Luc

Tot nu is mijn ervaring niet zo goed want is nog steeds niet geleverd na een week van bericht verzonden.

Beste Luc,
Bedankt voor uw review. Vervelend om te horen dat uw ervaring tot nog toe niet zo goed is. Uw pakket wordt vandaag geleverd en ik hoop dat u blij bent met uw aankopen.
Met...
Beste Luc,

Lees beoordeling

Materiaal heeft een slechte kwaliteit. Meerdere panelen kwamen kapot binnen. De maat komt niet overeen met wat besteld is. Komt allemaal uit China (Aliexpress). Alles teruggestuurd.

Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Wij hebben helaas geen bericht van u gehad omtrent beschadigde producten of een verkeerde levering. Graag nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op....

R.Brauers

Zeer Slecht , wacht al een meer dan een week op mijn bestelling, vervoers bedrijf zou komen maar nog steeds geen bestelling.
Bij deze wil ik mijn bestelling retour aanbieden, omdat ik de...
Bij deze wil ik mijn bestelling retour aanbieden, omdat ik de verlichting ergens anders heb gekocht.

Beste Rob,
Beste Rob,
Bedankt voor uw feedback. Jammer om te horen dat u uw producten wilt retourneren. Helaas is er een fout bij DPD waardoor uw pakket niet afgeleverd kon worden. Wij hebben onmiddellijk contact met u opgenomen voor uw retourzending.

Danny

Snelle en correcte levering...en dan nog goedkoopste!

Ronald

Goede en duidelijke site mer snelle afhandeling.

Hans Bezemer

Snelle levering, goeie prijs kwaliteit verhouding.
Snelle levering, goeie prijs kwaliteit verhouding.
Het door mij bestelde product was niet meer leverbaar, binnen 2 uur werd ik gebeld daarover en kwamen ze met een iets duurder en beter vergelijkbaar product. Top geregeld.

Beste klant,
Erg bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij waarderen uw eindoordeel.