Middelkoop

Snelle levering en tot nu toe een goed product.

Bart

Super prijs voor deze mooie filament led lampen. Goed verpakt en heel snel verzonden.

Beste klant,
Erg bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij waarderen uw eindoordeel.

luc Hulselmans

Prima leverings termijn , en ook de nazorg is goed , alleen van de laatste led armaturen zijn we niet te vrede. met stekkertjes van zeer lichte uitvoering , wel prima voor door te lussen , maar... Prima leverings termijn , en ook de nazorg is goed , alleen van de laatste led armaturen zijn we niet te vrede. met stekkertjes van zeer lichte uitvoering , wel prima voor door te lussen , maar wij verkiezen het gewone draads aansluiting.

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u een goede ervaring heeft met onze service. Wij nemen uw opmerking mee als verbeterpunt. Hopelijk tot gauw in onze webshop.
Met...

Lees beoordeling

Duidelijke website, en snelle afhandeling

Paul Faber

Prima. Sneller geleverd dan verwacht. Goede informatie.

Lees beoordeling

Geleverd zoals beloofd. Prima verpakt. Zeer tevreden!

Jan Venken

Snelle levering, goede dienstverlening via de klantendienst. Enige minpuntje is dat de info van de verpakking afwijkt van de website.

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u een goede ervaring heeft met onze producten en service. Wij nemen uw opmerking mee als verbeterpunt. Hopelijk tot gauw in onze webshop.

Jos Bex

Enkel positief! Goed communicerende klantendienst . Producten OK. Na betaling snelle levering.

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u een goede ervaring heeft met onze service. Hopelijk tot gauw in onze webshop!

Lees beoordeling

Vlotte afhandeling, mooi product, kwalitatief!

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u een goede ervaring heeft met onze producten en service. Hopelijk tot gauw in onze webshop.

Jan de Baar

Prima service