Michel

Snelle en correcte afhandeling van het order. Lampen geven zeer mooi en veel licht.
Zeer tevreden.

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u een goede ervaring heeft met onze producten en service. Hopelijk tot gauw in onze webshop.

Lees beoordeling

De bestelling kwam iets (2 dagen) later dan gepland, maar voor de rest was alles prima.

Beste klant,
Bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij om te horen dat u alsnog tevreden bent.

Lees beoordeling

Prima produkten en website, alleen de levertijd viel tegen en onduidelijk aangegeven

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Helaas heeft de DPD te maken met de vakantiedrukte en daardoor een kleine vertraging.

Bpv

Leddimmer werkt perfect!

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u een goede ervaring heeft met onze producten. Hopelijk tot gauw in onze webshop.

joopr

Snelle levering tegen zeer concurerende prijs.

Edwin

Snelle service

Lees beoordeling

Snelle levering, prima product.

Lees beoordeling

Vorig jaar 8 ledlampen en een dimmer besteld een jaar later waren alle lampen binnen 3 weken stuk. Zonder vragen of moeilijkheden gratis 8 nieuwe lampen. Prima aftersales service.

Beste klant,
Erg bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij waarderen uw eindoordeel.

Lees beoordeling

Duidelijke, snelle en correcte service!

J. J. Brandsma

Prima product en snelle levering. De tuin is vanaf de boei prachtig verlicht.