Patrick

Ledpaneelgroothandel heeft een overzichtelijke website. Orderafhandeling gaat makkelijk

Beste klant,
Bedankt voor uw goede woorden. Wij hopen u gauw weer van dienst te mogen zijn.

Dennis derks

Snelle levering en mooie spots

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u een goede ervaring heeft met onze producten en service. Hopelijk tot gauw in onze webshop.

jose beira

Goede info , en snelle levering..

Beste klant,
Bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent.

Perfect

Hartelijk dank!

Lees beoordeling

Na een week nog steeds geen LED plafondpaneel binnen.
Zou aan DPD liggen, maar na jullie verzoek aan DPD om snelle levering nog steeds niets binnen.
Waardeloos.... Hoop dat het snel...
Na een week nog steeds geen LED plafondpaneel binnen.
Waardeloos.... Hoop dat het snel opgelost wordt, want vandaag besteld en de volgende werkdag in huis klopt echt niet!

Beste klant,
Wat vervelend om te horen dat uw bestelling vertraagd is. Helaas is het in de zomerperiode extra druk bij de DPD waardoor de levering iets vertraagd kan worden. Mocht u nog vragen hierover hebben vragen wij u graag contact op te nemen met onze klantenservice opdat wij u kunnen helpen.

Lees beoordeling

Goed product, netjes verpakt en verzonden

Beste klant,
Erg bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met uw aankopen.

Lees beoordeling

Vlotte levering, goede service, duidelijke website met goede omschrijvingen

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat wij u zo goed van dienst konden zijn.

Lees beoordeling

Kapot product ontvangen. klantenservice doet moeilijk met retourneren en nu moeten wij 2x verzendkosten betalen voor iets wat niet eens onze schuld is. nog nooit zo iets belachelijks meegemaakt

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Wij hebben contact opgenomen m.b.t. de miscommunicatie die is ontstaan. Gelukkig is de situatie opgehelderd en kunt u uiteraard retourneren. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent en zien u hopelijk gauw terug in onze showroom.

Lees beoordeling

Moest vragen om een track en trace code

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te horen dat uw track en trace code mistte. Deze hoort standaard verstuurd te worden vanuit DPD. Wij hopen dat u contact met ons opneemt via de klantenservice, mocht u nog verdere vragen hebben.

Lees beoordeling

LED buizen gaan om onverklaarbare reden soms stuk. TL armaturen zijn geen standaard kwaliteit.

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u mankementen heeft met uw bestelling. Wellicht ligt het aan de aansluiting van het product. Wij hebben contact met u opgenomen om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen.