Vlotte levering, kwaliteit-prijs dik in orde.

Beste klant,
Bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent.
Anna.

carla

Producten prima, maar bij problemen slechte hulp bij de helpdesk, het ging niet om de producten die wij bij jullie gekocht hebben maar toen het product bij ons niet werkte en wij daarom jullie... Producten prima, maar bij problemen slechte hulp bij de helpdesk, het ging niet om de producten die wij bij jullie gekocht hebben maar toen het product bij ons niet werkte en wij daarom jullie helpdesk hebben gebeld voor hulp bij installeren, daar ging het mis. helaas!!!! daarom ander product besteld en toen wij toen belde met helpdesk zijn wij keurig geholpen en ook deskundig zodat wij er echt wat aan hadden.

Gewoon correct

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Wij waarderen uw mening.
Anna.

Wouter Post

Ga zo door

Beste Wouter,
Erg bedankt voor uw review.

Lees beoordeling

Goede internetsite en heel snelle levering. Top!

Beste klant,
Bedankt voor uw positieve review!

Lees beoordeling

Prima, goede kwaliteit, redelijke prijs

Beste klant,
Bedankt voor uw positieve eindoordeel. Fijn om te horen dat uw bezoek aan onze webshop u goed beviel.

Lees beoordeling

Prima service. Duidelijk verhaal op de site en spullen waren op tijd geleverd.

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u een goede ervaring heeft met onze producten en service. Hopelijk tot gauw in onze showroom.

Pcc Autoschade

Ik ben erg tevreden, vooral de Youtube video is erg handig!

Beste Geert,
Erg bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze instructievideo's.

Lees beoordeling

Producten van hoge kwaliteit, voor zeer aanvaardbare prijzen

Beste klant,
Bedankt voor uw positieve feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en prijzen van onze producten.

Fred Peijs

Goede hulp en communicatie