Tim IJmuiden

In eerste instantie de verkeerde lampjes (4000k i.p.v. 2700k) besteld, waar ik pas achter kwam toen de ledspots al onderweg naar mijn adres waren. De juiste lampjes werden een dag later alsnog... In eerste instantie de verkeerde lampjes (4000k i.p.v. 2700k) besteld, waar ik pas achter kwam toen de ledspots al onderweg naar mijn adres waren. De juiste lampjes werden een dag later alsnog afgeleverd en de verkeerde werden weer mee terug genomen. Ook de factuur van de verkeerde lampjes werd weer netjes terug op mijn rekening gestort.

Jerome Janssens

Ledpaneel 60 x 60 - 4000K met bijbehorend frame gekocht, onmiddelijk geinstalleerd.

Een aanrader voor de keuken, snelle levering.

Jerome

Niet tevreden !
Werkt niet !!
Al verschillende mails gestuurd maar nog steeds geen reactie van u.

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw review.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij willen natuurlijk dat al onze producten naar behoren werken.
Ik heb u een email gestuurd om de situatie op te...
Beste Klant,
Bedankt voor uw review.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij willen natuurlijk dat al onze producten naar behoren werken.
Ik heb u een email gestuurd om de situatie op te lossen.
Ana-Lola

Lees beoordeling

Goede kwaliteit voor een goede prijs. Uitstekende service.

Lees beoordeling

Duidelijke website, snel geleverd. Prima bedrijf.

Lees beoordeling

Prima materiaal aan een superrijks!

Lees beoordeling

Snelle levering, duidelijke specificaties van het product, zeer tevreden over Ledpaneelgroothandel

Pauluske69

Mooi product, goede prijs. Ik heb 6 spots besteld, 1 werd in de verkeerde lichtkleur geleverd. Na de eerste melding direct een retour etiket ontvangen, de juiste lamp was al onderweg, kwam de... Mooi product, goede prijs. Ik heb 6 spots besteld, 1 werd in de verkeerde lichtkleur geleverd. Na de eerste melding direct een retour etiket ontvangen, de juiste lamp was al onderweg, kwam de volgende dag binnen, TOP!!

Lees beoordeling

Prima service snelle levering.

Lees beoordeling

Zeer tevreden met het product.... 2 stuks besteld (LED60X120 Warm wit) 1 was stuk en meteen vervangen, handelaar maakte er geen punt van. Enkel de retour loopt moeilijk, de toegestuurde label van... Zeer tevreden met het product.... 2 stuks besteld (LED60X120 Warm wit) 1 was stuk en meteen vervangen, handelaar maakte er geen punt van. Enkel de retour loopt moeilijk, de toegestuurde label van PostNL is blijkbaar niet de juiste, geen postpunt in de buurt van Oostende (Belgie) wil de retour aanvaarden.