Sieds Ploeg

Prima levering

Perfect

Lees beoordeling

3x led spotjes besteld. Snel geleverd.

Lees beoordeling

Alles vlot verlopen en duidelijk.

Goede en correcte service

Lilit

Heel goed

W Buijzen

Makkelijk bestellen

Royston

Erg goede service, de after-service was goed en het product helemaal. Ik zit nu heerlijk in het licht te werken! Jammer dat bestelhistorie standaard niet in de webwinkel zit (iets wat wij belangrijk... Erg goede service, de after-service was goed en het product helemaal. Ik zit nu heerlijk in het licht te werken! Jammer dat bestelhistorie standaard niet in de webwinkel zit (iets wat wij belangrijk vinden en kunnen maken) maar dat kost wat mij betreft geen punten :)

Sven VR

Zeer goede prijs en correct en stipt afgeleverd!

Reactie Ledpaneelgroothandel:

Beste Klant,
Bedankt voor uw review!
Ana-Lola

Lowie Gert

Zoals steeds tevreden over materiaal en snelle levering.