S.Kusters

Tevreden

Quality One spijkenisse

Snelle levering goed compact ingepakt dus geen grote doos. Top

Beste Klant,
Bedankt voor uw review!
Wat fijn dat u tevreden bent met de levering!
Veel plezier met uw producten.
Ana-Lola

D. B.

Duidelijk site, klantenservice altijd zeer goed bereikbaar.
Helaas deed 1 ledpaneel het niet (kan een keer gebeuren ….) maar er werd direct een nieuwe verstuurd.
Retourzending ook...
Duidelijk site, klantenservice altijd zeer goed bereikbaar.
Retourzending ook perfect en kosteloos geregeld.

Ik denk wel dat er nagedacht moet worden over DPD, de bezorgdienst. Tot 2 keer toe een mail met bezorgtijdstippen ontvangen maar DPD kwam steeds de volgende dag pas en dan zonder aankondiging ……. Echt slecht, en als ik op google de reviews van DPD bekijk was het bij mij echt geen incident.

Pas op, Ledpaneelgroothandel, de waardeloze kwaliteit van DPD straalt ook af op jullie bedrijf en jullie verdienen dat niet!

jan winters

Na de bestelling wat vrij eenvoudig is kwam ons pakket aan na enkele dagen.
Na plaatsing bleek een paneel niet te werken. OEI wat nu!!!
Na een mail werd ik onmiddellijk gerust gesteld en...
Na de bestelling wat vrij eenvoudig is kwam ons pakket aan na enkele dagen.
Na plaatsing bleek een paneel niet te werken. OEI wat nu!!!
Na een mail werd ik onmiddellijk gerust gesteld en zou een ander paneel opgestuurd worden
Inderdaad enkele dagen later ontving ik een nieuw paneel en ook een retourbon voor terug sturen
defekt paneel.

Niels Haeck

Vlotte levering, zeer vlotte afhandeling van één defect paneel. Producten zijn van hoge kwaliteit zoals geadverteerd.

P.T. de Geus

Beloofd om mij een nieuwe lamp op te sturen, nadat de net aangeschafte lamp al kapot was gegaan, maar nog steeds niet ontvangen ....

Ondertussen is de lamp gearriveerd, waarvoor dank....

Ondertussen is de lamp gearriveerd, waarvoor dank. Misschien toch eens naar een andere vervoerder op zoek gaan als deze fouten blijft maken?

Afijn; eind goed al goed, ik ben blij met de service die jullie geven.

Zeer correct bedankt

luuk Hoffman

Super

Sjef van t Zant

De spots heb ik inmiddels gemonteerd en wij zijn er blij mee een mooie spot voor weinig geld

Beste Sjef,
Erg bedankt voor uw feedback.
Anna

Prima service

Beste klant,
Bedankt voor uw eindbeoordeling.
Anna