Sep

Snel en perfect

Beste Sep,
Bedankt voor uw eindoordeel. Fijn dat u de tijd en moeite heeft genomen.

Nazier

Snelle levering voor een grote order

Beste Nazier,
Erg bedankt voor uw 5 sterren. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de service. Wij hopen u gauw terug te zien in onze webshop.

Lees beoordeling

Vlotte manier van bestellen, ruime keuze en vlotte levering.

Beste Paul,
Bedankt voor uw feedback. Wij hopen u gauw weer te zien in onze webshop.

Chris

Beperkt assortiment, niet de scherpste prijzen, maar wel alle informatie op een rij.
Zowel voor Zakelijk als Particulier een shop die snel en accuraat te werk gaat.

Beste Chris,
Bedankt voor uw feedback. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de verschaffing van informatie. Dit is erg belangrijk voor onze kwaliteit van service.
Met...
Beste Chris,

Sjouke

Stom foutje mbt het adres. Goed en vlot hersteld

Beste Sjouke,
Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat het goed is opgelost.

Lees beoordeling

Snelle verzending, website niet duidelijk voor een leek althans. Had verwacht een compleet pakket te kopen en dat was helaas niet zo. Toen ik daarover chatte met iemand van de klantenservice werd... Snelle verzending, website niet duidelijk voor een leek althans. Had verwacht een compleet pakket te kopen en dat was helaas niet zo. Toen ik daarover chatte met iemand van de klantenservice werd mij medegedeeld dat ik toch zelf de verkeerde producten besteld had.

Beste klant,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling niet is verlopen als gepland. Mocht u nog verdere vragen hebben over uw bestelling dan horen wij dat uiteraard graag.

A.Mallegrom

Lange levertijd. 2 weken en geen communicatie.jammer.

Beste Arie,
Beste Arie,
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat u onze mails niet in goede orde heeft ontvangen. Wij hopen dat u tevreden bent met de aankopen. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat uiteraard graag.
Anna.

Lees beoordeling

Snel besteld en snel geleverd.

Beste klant,
Bedankt voor uw eindoordeel. Wij waarderen uw tijd en moeite.

Jaro

Zeer correcte en stipte levering.

Beste Jaro,
Bedankt voor uw positieve feedback.

Chakra

Vlotte service, vlugge verzending en ontvangst. Paneel goed aangekomen.
Het ledpaneel was echter in een te ruime doos verpakt met te weinig bescherming ( hoog risico op transportschade).

Beste klant,
Bedankt voor uw reactie. Wij zijn blij om te horen dat u tevreden bent. Daarnaast nemen wij uw punt mee als verbetering.