De Mar 2D

Zeer goede ervaring met de zoveelste aankoop👍👍

Beste klant,
Erg bedankt voor het delen van uw positieve ervaring. Wij waarderen uw eindoordeel.

Peter

Duidelijke site. Mijn bestelde product is conform de omschrijving. De levering was volgens opgave: vrijdagavond besteld en dinsdag ontvangen.

Beste Peter,
Bedankt voor uw eindoordeel. Fijn dat het aan uw verwachtingen voldoet.

PZ

Goede website, snelle levring, geode kwaliteit

Beste klant,
Bedankt voor uw reactie. Wij vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent.

Ronald

Goede levering en nette oplossing voor een latere aanvulling. Helaas buiten Ledpaneelgroothandel om faalde de DPD weer eens met niet op tijd leveren.

Beste Ronald,
Beste Ronald,
Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles goed geregeld is vanuit ons en wat jammer om te horen dat DPD uw verwachtingen niet nakomt. Wij nemen uw punt mee als verbeterpunt.

Anton

Product snel geleverd .
Product snel geleverd .
Transporteur DPD gaat niet zorgvuldig om met de pakketen komen vaak beschadigt aan .En als je in hun busjes kijk snap je ook waarom . Er word gewoon over de pakketten gelopen.. ook nu weer een beschadigde doos..

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback. Dit is voor ons erg behulpzaam en wij nemen uw commentaar mee als verbeterpunt.

Lees beoordeling

Beste. We zijn heel tevreden over het product en de bestelling van hetgene dat we besteld hadden

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent!

Lees beoordeling

Een vrachtbief bij de zending zou fijn zijn, zeker als het om een deellevering gaat!

Beste klant,
Bedankt voor uw reactie. Wij waarderen feedback en zullen het meenemen als verbeteringspunt.

H.v.Aalderen

Spots begin mei besteld maar kreeg mail dat ze momenteel niet leverbaar waren , zou 2 week duren maar het werden er 5. Wel goede communicatie er over gehad

Beste Herman,
Beste Herman,
Bedankt voor uw beoordeling. Vervelend om te horen dat uw verwachtingen niet geheel voldaan werden. Wij zijn blij te horen dat de communicatie goed is verlopen en u tevreden bent.

Lees beoordeling

This frame: https://www.ledpaneelgroothandel.nl/opbouw-frame-white-60-60 would have been a wise suggested purchase

Lees beoordeling

Zeer snelle customer service van ledpaneelgroothandel. Enigste nadelige puntje is dat ze met DPD packaging werkt, welke in mijn opinie geen goede customer service heeft.

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze klantenservice en spijtig om te horen dat u minder tevreden bent over DPD packaging.
Met vriendelijke...