Prima.

Beste Edgar,
Bedankt voor uw beoordeling.

Hartelijk dank.

David Vlaeminck

Vlotte en correcte service.

Beste David,
Bedankt voor uw positieve eindoordeel.

Jos verlinden

Defecte led-lampen in garantie gratis vervangen, na 3 dagen de lamp thuis ontvangen, perfecte service.

Beste Jos,
Bedankt voor uw goede woorden. Wij hopen u gauw weer van dienst te mogen zijn.

Lees beoordeling

Artikel volledig naar onze zin

Beste klant,
Fijn om te horen dat de producten goed bevallen. Wij waarderen uw mening.

Martin

Mooi spul, niet duur. Wel opletten: prijzen zijn exclusief BTW.

Beste Martin,
Bedankt voor uw positieve eindoordeel. We hopen u gauw weer te zien in onze webshop.

Richie Braun

Professional and great service and support.

Dear Richie,
Thank you for your feedback. We appreciate your time and effort.
Kind regards,

Halime

Order was snel geleverd ! Alleen ontbraken er 2 transformators ! Voor de rest is prijs en kwaliteit dik in orde!

Beste Halime,
Bedankt voor uw eindoordeel!

Lees beoordeling

Netjes geholpen met een defect paneel.

Is mij kosteloos een nieuwe toe gestuurd.

Beste klant,
Goed om te horen dat u tevreden bent met de service en enige problemen zijn verholpen.
Graag tot ziens.

Hilde Schuer

Super tevereden. Na het stellen van een vraag voor uitleg, kreeg ik heel snel antwoord. Ook werd het order door de medewerker geplaatst, zodat ik zeker het juiste produkt ontving.

Dus.... Thumps up!

Beste Hilde,
Bedankt voor uw positieve reactie. Zo horen wij het graag!