Snelle levering, zonder fouten.

Beste klant,
Bedankt voor uw positieve reactie.

Jan

Snel geleverd, goed verpakt en voor een scherpe prijs

Beste Jan,
Bedankt voor uw 5 sterren. Wij hopen u gauw weer van dienst te mogen zijn.

Peter

Al meerder malen geweest , snelle Service , goede producten , niets op aan te merken !

Beste Peter,
Hartelijk dank voor uw positieve feedback.
Tot weerziens!

Lees beoordeling

Prima lamp geeft goed licht ik ben erg tevreden

Beste klant,
Fijn om te horen dat u tevreden bent. Graag tot ziens.

Beste klant,
Bedankt voor uw feedback.

Christoph Schmitt

Gute Qualität für wenig Geld. Reklamationen werden schnell und kostenfrei behoben.

Sehr geehrter Kunde,
Vielen Dank für Ihr abschließendes Urteil.
Wir hoffen, Sie bald in unserem Webshop zu sehen.
Mit freundlichen Grüßen

Sam

Tot op heden ziet het er mooi uit! Veel licht van de paneeltjes.

Beste Sam,
Fijn om te horen dat u tevreden bent met de LED panelen.

BS GO! De Groeiboom Oostende

Betreft een reoour defecte lampen; + servive

Beste De Groeiboom,
Bedankt voor uw positieve feedback. Wij verheugen ons om u gauw weer te mogen verwelkomen.
Met vriendelijke groeten,

Lees beoordeling

Overzichtelijke website en snelle levering!

Beste klant,
Erg bedankt voor uw oordeel.

Jelger Valk

Ik had een probleem met 2 van de 6 spotjes die ik besteld had. Dat is keurig opgelost door nieuwe spotjes op te sturen. Goede service dus!

Alleen had ik ook gevraagd om een vaste...

Alleen had ik ook gevraagd om een vaste korting te krijgen omdat ik ook een bedrijf heb. Maar daar heb ik geen antwoord op gekregen. Dat vind ik wat jammer.

Beste Jelger,
Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent met de service van het bedrijf. Wij hopen u te kunnen informeren over kortingen via de mail.
Graag tot de...
Beste Jelger,
Graag tot de volgende keer.