Ben veerman

Beste Ben,
Bedankt voor uw beoordeling!

Ger

Snel geleverd.

Beste Ger,
Hartelijk dank voor uw reactie.

Richard

Super service!!!
1 tl buis was naar 1 jaar stuk meteen kosteloos een nieuwe ontvangen!

Beste Richard,
Beste Richard,
Bedankt voor uw positieve review! Wij zijn blij om te horen dat u blij bent met onze service en de tijd heeft genomen om een reactie achter te laten. Wij hopen u gauw weer te zien.

Marc

Prima produkt, snelle en correctie levering. Voldoet aan verwachting

Beste Marc,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent.

B Smart-Trade

Supersnelle levering
degelijke producten

Beste klant,
Bedankt voor uw tijd en het invullen van een eindoordeel. Wij hopen u gauw weer van service te mogen voorzien.

René Dijkema

6spots besteld met dimbare drivers.
snel geleverd en prima spul.
dus ik zeg volgende keer weer zelfde adres

Beste René,
Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze producten. Wij hopen u gauw weer te mogen helpen met uw volgende bestelling!
Met vriendelijke...
Beste René,

Goede service, snelle verzending

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Wij zijn erg blij om te horen dat u tevreden bent.

Azwan Zulfan

Goede service!

Beste Azwan,
Bedankt voor uw reactie! Wij hopen u gauw weer te zien.

Roshalobrows

Prima service

Beste klant,
Bedankt voor uw positieve review. Wij stellen het erg op prijs.

Pascal van Uffelen

Paneel uitgezocht, besteld en ontvangen.

Beste Pascal,
Wij willen u bedanken voor uw review.
Met vriendelijke groeten,