Veel keuze en snelle levering

Beste klant,
Bedankt voor uw review. Wij hopen u gauw weer te zien.
Met vriendelijke groeten,

Goede betaalbare verlichting

Beste Joost,
Bedankt voor uw reactie. Wij stellen uw review erg op prijs.

Joost

Goede service, afspraak nagekomen en goede spullen, zal zeker weer bij jullie bestellen

Beste klant,
Bedankt voor uw positieve feedback! Wij waarderen het erg dat u de tijd heeft genomen. Hopelijk tot gauw.

De roos

Prima , kwaliteit naar het geld wat je ervoor betaald. Nu afwachten hoe lang het blijft branden.

Beste klant,
Hartelijk dank voor uw feedback.

Kurt

Prima service - uitstekende kwaliteit

Beste klant,
Bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het dat u de tijd en aandacht heeft genomen. Wij hopen u gauw weer te mogen verwelkomen.

Correcte levering

Beste klant,
Bedankt voor uw beoordeling. We hopen u gauw weer te mogen helpen.
Anna.

Lees beoordeling

Fijne en snelle communicatie, en blij met het product!

Beste Vivian,
Bedankt voor uw reactie. Fijn om te horen dat de communicatie goed is verlopen.

Björn Hogeman

Goeie kwaliteit led panelen voor een mooie prijs. Ook zeer goed klanten contact voor pre-sale. De gevraagde extra productinformatie werd snel beantwoord.

Beste klant,
Bedankt voor uw positieve review. Fijn om te horen dat u de service als hoogstand heeft ervaren.

Alles ok

Bedankt voor uw review.

demarcke hugo

Alles ging vlot

Beste Hugo,
Bedankt voor uw positieve review. Wij hopen u gauw weer te mogen ontvangen.